דלג לתוכן
במשך נעורי סבלתי מפרולקטין גבוה למדי שנע בין 400-1000 יחידות (לערך). <b
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 18/05/2002
1 דקות קריאה
שאלה:

במשך נעורי סבלתי מפרולקטין גבוה למדי שנע בין 400-1000 יחידות (לערך). עשיתי בזמנו צילומי C.T שהוכיחו שיותרת המוח תקינה. המחזור שלי לא היה סדיר כלל. נתנו לי כדורים שאמורים היו לאזן את רמת הפרולקטין אך הם גרמו לי לתופעות לוואי ולכן הפסיקו לי אותם. במשך 10 השנים האחרונות לקחתי (גלולות גלולות למניעת הריון ללא רמה גבוהה של הורמונים). הפסקתי לקחת גלולות לפני כשלושה חודשים, ונכון לעכשיו המחזור שלי די סדיר (נע בין 26-28 יום). האם ייתכן שהפרולקטין הסתדר מעצמו? במידה ולא, האם תיתכן לי בעיה בכניסה להריון?

תשובה:
רמה של מעל 250 ng/mL
רופאים בתחום
ד"ר ווהבי ווהבי
ד"ר ווהבי ווהבי עיניים
4.9
( 12 חוות דעת )
"רופא מעולה מאיר פנים עים סבלנות רבה שמחים תמיד להמליץ עליו .."
ד"ר רחל בן חיון
ד"ר רחל בן חיון נוירולוגיה
מנהלת השירות הקוגניטיבי במכון לשבץ מוח וקוגניציה, בית חולים רמב"ם
פרופ' דרור שובל
פרופ' דרור שובל ילדים
4.9
( 46 חוות דעת )
"רופא מדהים, גישה מצטיינת לילדים, רגיש, אדיב, נחמד מאוד!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו