דלג לתוכן
הסדר הנכון של נטילת תרופות ליתר לחץ דם (1)
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 22/05/2008 תאריך עדכון: 08/01/2015
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 56. אני נוטל מספר תרופות: לוריבן, קרדילוק 5 מ"ג, אוקסאר פלוס, נורווסק 5 מ"ג (כל אלו ללחץ דם) וסימבקור 5 מ"ג. מה הסדר הנכון ללקיחת התרופות?

תשובה:
ההמלצה שלי היא לקחת את התרופות ocsar plus, cardiloc, norvasc בבוקר, ואת התרופות lorivan, simovil בערב. חשוב להקפיד לקחת את התרופות בזמנים ומרווחים קבועים בין מנה למנה. בנוסף, עליך להיות במעקב אצל רופא המשפחה, וגם לשים לב שנטילת התרופות באופן זה מיטיבה עימך. המטרה בכך היא בעיקר איזון ערכי לחץ הדם. בברכה, ד"ר שירי אורי - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר וסים עבוד
ד"ר וסים עבוד כירורגיית פה ולסת
אחראי תחום הפרעות הלעיסה במכון להפרעות תנועה, מרכז רפואי שיבא תל השומר, אחראי מרפאת מפרק הלסת TMJ במחלקה לכירורגיה פה ולסתות, מרכז רפואי בני ציון חיפה
ד"ר צבי חי ברנע
ד"ר צבי חי ברנע נפרולוגיה
מומחה בנפרולוגיה, נפרולוג בכיר מחוז מרכז
ד"ר רננה איתן
ד"ר רננה איתן פסיכיאטריה
פסיכיאטרית מומחית, מנהלת יחידת מחקר ומרפאה בנוירופסיכיאטריה, המרכז הירושלמי לבריאות הנפש והאוניברסיטה העברית, יו"ר יוצאת האיגוד לפסיכיאטריה ביולוגית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו