דלג לתוכן
אורגזמה ותרופות מסוג SSRI
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 30/05/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 63, מטופלת בציפרלקס זה כשנה. בזמן האחרון יש לי קשיים בהשגת אורגזמה. האם יש פיתרון?

תשובה:
התרופה ציפרלקס, כמו כל התרופות מקבוצת ה- SSRI, עלולה לגרום לתופעת לוואי של פגיעה בתפקוד המיני, ובייחוד לתופעה של עיכוב בהגעה לאורגזמה. ישנם הבדלים אינדיבידואליים בין אדם לאדם מבחינת התגובה לתרופה, ולעיתים מעבר לתרופה אחרת ממשפחת ה- SSRI (למשל מציפראמיל לציפרלקס) משפר את המצב. אם התופעה מציקה, אני ממליצה לשקול החלפת תרופה לתכשיר נוגד דיכאון שאינו SSRI, ואשר פחות משפיע על התפקוד המיני. למשל, כדאי לנסות טיפול בתכשיר מקבוצת ה- SNRI, כגון Efexor או Ixel, או תכשיר בשם רמרון או מירו. ד"ר איילת אביטל-מגן - פסיכיאטרית
רופאים בתחום
ד"ר בועז גבאי
ד"ר בועז גבאי עור ומין
5
( 5 חוות דעת )
"ד״ר בועז גבאי רופא מומחה מעולה ואנושי. ממליץ בחום!"
ד"ר עלוית ענבל וולף
ד"ר עלוית ענבל וולף עיניים
4.9
( 9 חוות דעת )
"הגעתי לד"ר וולף בגלל בעיה רפואית שאני מתמודדת איתה זמן רב ולא אובחנה .דר וולף בעלת ידע רחב איבחנה את הבעיה ונתנה טיפול נכון.דר וולף מקצועית ומאוד סבלנית .תודה רבה"
ד"ר מוריס ונטוררו
ד"ר מוריס ונטוררו כירורגיה
4.0
( 4 חוות דעת )
"מקצועי מאוד וכן קיבלתי הסבר ברור לגבי מצבי הבריאותי וגישה מאוד נעימה וסבלנית."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו