דלג לתוכן
ריספרדל לילד בן 7
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 30/05/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

בני בן 7 וקצת. והתבקשנו על ידי המכון לפסיכאטריה בתל השומר לתת לו ריספרדל. היא האם נכון לתת את התרופה לילד בגילו? מהן תופעות הלוואי? האם זה ממכר? המינון שהתבקשנו לתת הוא חצי כדור מדי ערב.

תשובה:
ריספרדל ניתן בגיל זה. תופעות הלוואי העיקריות הן עייפות וישנוניות (מאוד שכיח), הפרעות תנועה, חום, חרדה וסחרחורת. יכולה להופיע פריחה או תופעות לוואי במערכת העיכול, כמו עליה בתיאבון, הקאות, עצירות, כאבי בטן ועוד. בכל מקרה של תופעת לוואי מטרידה, יש לפנות חזרה לרופא המטפל. התרופה אינה ממכרת. תוכלו לקרוא על התרופה באינדקס התרופות של אינפומד: http://www.infomed.co.il/drug1.asp?dID=276
רופאים בתחום
ד"ר חגי אביזמר
ד"ר חגי אביזמר עיניים
5
( 24 חוות דעת )
"דר חגי אביזמר מקצוען,נעים,במהלך ניתוח שעברתי הסביר כל תהליך שעושה בקיצור הרגשתי בידים טובות ומקצועיות, סמכתי עליו ב-100%"
ד"ר סמואל זיתון
ד"ר סמואל זיתון פסיכיאטריה
5
( 14 חוות דעת )
"ד"ר סמואל זיתון הקשיב לי בתשומת לב רבה. והוא נתן לי תרופה שעזרה מהר מאוד. אני מאוד אסירה תודה לו על עזרתו. הוא רופא נפלא."
ד"ר קרלוס אידסס
ד"ר קרלוס אידסס עור ומין
5
( 13 חוות דעת )
"הרופא מאד נחמד ולבבי עם הבנה בתחום"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו