דלג לתוכן
עצירות הנמשכת 4 ימים למרות נטילת כדורים משלשלים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 31/05/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

התחלתי לקחת כדורים משלשלים ואני מודאגת מפני שהם לא עוזרים לי, ואין לי בכלל יציאות כבר 4 ימים. איך זה יכול להיות !

תשובה:
לא ציינת מדוע התחלת לקחת כדורים משלשלים, איזה סוג כדורים ובאיזה מינון. 4 ימים ללא יציאות הם אכן פרק זמן ארוך יחסית. אם לקחת כדורים בשל LAXADIN או LAXICAL - יש לקחת 2 כדורים יחד בשעות הערב. תוכלי לנסות מיץ שזיפים או מאכלים עתירי סיבים. ניתן לקנות בבתי המרקחת סירופ הנקרא AVILAC, והוא יעיל מאוד לטיפול בעצירות. בכל מקרה, לפני שלב הטיפול התרופתי כדאי לך לברר אצל גסטרואנטרולוג מהי הסיבה לעצירות.
רופאים בתחום
ד"ר אריאל ונדר
ד"ר אריאל ונדר עיניים
רופא עיניים בכיר, מנהל רפואי של iClinic, מנהל תחום הסרת משקפיים בלייזר באינפומד
ד"ר לורין לויט רוזן
ד"ר לורין לויט רוזן יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהלת היחידה להריון בסיכון גבוה בהדסה הר הצופים
ד"ר מיכאל שושני
ד"ר מיכאל שושני רפואת שיניים
מומחה ברפואת שיניים לילדים ולנוער, רופא בכיר במחלקה לרפואת שיניים לילדים בהדסה עין כרם
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו