דלג לתוכן
כיצד לנהוג בעקבות גילוי רמת קראטינין גבוהה?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 06/02/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

אובחן אצלי קראטינין גבוה (1.3) ואני מוזמן לנפרולוג להמשך טיפול. הביקור במרפאה נקבע לעוד חודש. כיצד לנהוג בתקופה זו? אני משתמש בתרופות לאיזון לחץ דם - נורמיטן, נורווסק, וכן בנורליפ.

תשובה:
המשך כרגיל, אין שום סכנה. לפעמים לגברים עם מסת שרירים גדולה העוסקים בספורט יש רמת קראטינין מעט גבוהה בלא שתהיה לכך שום משמעות פתולוגית. אבל הכן מראש בדיקות שיעזרו לרופא הנפרולוג. חבל לבזבז את התור אצלו על שליחתך לבדיקות. בקש מרופא המשפחה איסוף שתן ל-24 שעות לקראטינין, לחלבון ולמיקרואלבומין, ובמקביל בדם, וכן לנתרן ואשלגן, ואז הנפרולוג שלך יהיה יותר חכם. ד"ר משה ארוך - רופא משפחה ומתמחה ברפואת ספורט
רופאים בתחום
ד"ר גל מיכאלי-גלר
ד"ר גל מיכאלי-גלר יישור שיניים ולסתות
4.9
( 9 חוות דעת )
"מקצועיות,רגישות,זמינות"
ד"ר רוני שילה
ד"ר רוני שילה פסיכיאטריה
מומחה עולמי בהתאמת טיפול תרופתי למאפייניו הספציפים של המטופל. קשוב, רגיש, סבלני ואמפתי!
פרופ' יצחק ברוורמן
פרופ' יצחק ברוורמן אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
מנהל יחידת אף אוזן גרון וכירורגיה של ראש וצוואר במרכז הרפואי הלל יפה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו