דלג לתוכן
גרד אחרי נטילת פרבליפ להורדת כולסטרול
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 06/05/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני נוטל זה כחודש כדור אחד ביום של פרבליפ 20 להורדת הכולסטרול. האם גירודים בכל הגוף יכולים להיות תופעת לוואי?

תשובה:
בדרך כלל התרופה פרבליפ נסבלת היטב על ידי החולים. לעיתים נדירות היא עלולה לגרום להפרעה בתפקודי הכבד או לכאב או לחולשת שרירים. במקרה זה יש להפסיק את הטיפול ולדווח לרופא מייד. פריחה היא תופעת לוואי נדירה ביותר ואין מידע לגבי גרד. האם אתה נוטל תרופות נוספות? יכול להיות שהופעת הפריחה היא כתוצאה מאינטרקציה של הסטאטינים עם תרופות אחרות. אם עדיין יש גרד אשר גורם לך סבל, אמליץ לפנות לרופא מטפל ולהתייעץ לגבי סיבות אחרות היכולות לגרום להופעת גרד, ולגבי החלפת הטיפול להורדת הכולסטרול. בברכה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר פבלו אריאל רויטמן
ד"ר פבלו אריאל רויטמן פסיכיאטריה
4.8
( 45 חוות דעת )
"רופא מקסים, מקצועי ביותר, סובלני ביותר, קולע במדוייק לנקודות החשובות, זהיר מאד בטיפול התרופתי, ונותן תחושת עטיפה והכלה. פשוט מושלם."
ד"ר מיכאל בנימין
ד"ר מיכאל בנימין פסיכיאטריה
5.0
( 20 חוות דעת )
"פעם ראשונה שאני פוגשת פסיכאטר שמטפל בצורה כזו רגישה לגמרי אשאר כל זמן שאצטרך בטיפול אלוף ומקצועי"
פרופ' סמי ניטצקי
פרופ' סמי ניטצקי כירורגיה
4.9
( 137 חוות דעת )
"שירותי מאוד. מקצועי ומומחה מהמעלה הראשונה. אמין מאוד .מהייעוץ הרגשתי שאפשר לסמוך עלעו גם מבחינה רפואית וגם מבחינה שירותית ממליצה עליו מאוד . אפילו שהיה תור של אנשים לא האיץ בי. נתן לי לשאול שאלות וענה בנחת."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו