דלג לתוכן
שתיית קפה להפגת כאב ראש ושימוש בתרופה ריזאלט
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 06/09/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

בזמן התקף כאב ראש (כנראה כאב ראש מצררי) אני משתמש בטבלית ריזאלט 10 מג'. שמעתי שכדאי לשתות קפה שחור (בגלל הקפאין שעוזר בכיווץ כלי הדם) עם הופעת הסימנים הראשונים להתקף. האם אין בעיה בשילוב של שתיית הקפה עם נטילת הריזאלט בסמוך לה?

תשובה:
שימוש תכוף במשקאות המכילים קפאין, שימוש תכוף באלכוהול ועישון עלולים להשפיע על אופן פעילות התרופה, ולכן הדבר אינו מומלץ. אין זה אומר שעליך להפסיק לשתות קפה, אבל לא בתדירות גבוהה. עליך ליידע גם את הרופא המטפל שלך לגבי הרגלי צריכת הקפה, העישון והאלכוהול. בברכה, ד"ר שירי אורי - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר טלי פרידמן
ד"ר טלי פרידמן כירורגיה פלסטית
מומחית לכירורגיה פלסטית לעיצוב הגוף, בעלת המרכז הבינלאומי לעיצוב הגוף המתמחה בפתרונות כירורגיים ואסתטיים מקיפים
פרופ' אנה לכוביצקי
פרופ' אנה לכוביצקי עור ומין
מומחית למחלות עור ומין, מומחית למחלות שיער
ד"ר אהוד רייך
ד"ר אהוד רייך עיניים
מנהל תחום לגידולי עיניים במחלקת עיניים בבית החולים שערי צדק בירושלים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו