דלג לתוכן
זיפרקסה לסובלים משיטיון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/06/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

האם נכון לטפל בשיטיון (Dementia) בתרופה שנקראת Olanzapine 5 mg

תשובה:
לא קיים טיפול יעיל לשיטיון. OLANZAPINE, או כמו שהוא נקרא בארץ - זיפרקסה הוא תרופה אנטי פסיכוטית מן הדור החדש. היא ניתנת לחולים הסובלים מדמנציה בעיקר כטיפול בפסיכוזה ובשינויים האישיותיים שעשויים להופיע כחלק מן הדמנציה. התרופה משקיטה את הסימפטומים, אך אינה מטפלת בבעיה הבסיסית, שלה עדיין לא נמצא פיתרון. תוכל לקרוא עוד כאן: http://www.aafp.org/afp/20030601/2335.html
רופאים בתחום
ד"ר נטע איזנברג קוגן
ד"ר נטע איזנברג קוגן יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 15 חוות דעת )
"יחס מקצועי ופשוט מדהימה!"
ד"ר חגי אביזמר
ד"ר חגי אביזמר עיניים
5
( 24 חוות דעת )
"דר חגי אביזמר מקצוען,נעים,במהלך ניתוח שעברתי הסביר כל תהליך שעושה בקיצור הרגשתי בידים טובות ומקצועיות, סמכתי עליו ב-100%"
פרופ' לנדאו דניאל
פרופ' לנדאו דניאל ילדים
5.0
( 59 חוות דעת )
"הפרופסור דניאל לנדאו מקצועי מאוד הסביר את ממצאי הבדיקה בצורה ברורה ונגישה, תוך התייחסות לכל שאלה שהעלתי."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו