דלג לתוכן
על פוריק הריון להעלאת רמת הברזל אצל גברים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 18/06/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

קיבלתי כדורים להעלאת רמת הברזל בשם פוריק הריון. האם יש תופעות לוואי ? והאם אין ברזל לגברים ? מה ההבדל בין ברזל שניתן בקופות החולים לבין ברזל של חברות הוויטמינים ?

תשובה:
תופעות לוואי של ברזל הן צואה שחורה, עצירות, ולפעמים שלשולים. סיבות לאיבוד ברזל אצל גברים: כלכלה חסרה, צמחונות, טחורים, איבוד במערכת העיכול. ההבדל בין ברזל של קופת חולים ופרטי הוא שבפרטי יש פחות תופעות לוואי מהסיבה שהוא מכיל הרבה פחות ברזל! ממליץ לך לאחר סיום הטיפול בברזל לעשות בדיקת דם סמוי בצואה ולהיבדק על ידי כירורג או גסטרואנטרולוג. בברכה ד"ר משה ארוך - רופא משפחה
רופאים בתחום
ד"ר אלכסנדר אדלמן
ד"ר אלכסנדר אדלמן אורתופדיה
אורתופד מנתח מומחה -מומחה להחלפות מפרקים
ד"ר יקטרינה שיפרשטיין
ד"ר יקטרינה שיפרשטיין רפואת שיניים
רפואת שיינים לילדים, כירורגיה פה ולסת, פרוטטיקה מתקדמת
ד"ר מאשה קרני
ד"ר מאשה קרני פסיכיאטריה
5
( 10 חוות דעת )
"דר קרני מקצועית מאוד, רגישה ונעימה, אנחנו מרוצים ממנה מאוד"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו