דלג לתוכן

כאבי שרירים הקשורים לנטילת תרופות מרובות

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 20/06/2008
1 דקות קריאה

שאלה:

אני לוקחת כמה תרופות: אלטרוקסין 100, 2 ביום גלוקורייט 2 ביום מטמורפין 3 ביום אוקסאר 50 2 ביום קלוריל פעם ביום ליפיטור פעם ביום לאחרונה הוחלפו לי התרופות סימבקור ונורליפ ועברתי להשתמש בליפיטור, לאחר ששנתיים סבלתי מכאבי שרירים כמעט עד נכות, ממש כבר לא יכולתי ללכת. האם המרכיבים של היום נכונים? האם אין ביניהם אינטרקציה או השפעה על השרירים, שעכשיו, ברוך השם, מתאוששים? האם יש סיכונים בתרופות שאני לוקחת? כבר אין לי ביטחון לקחת תרופות. את הקלוריל אני נוטלת כבר 15 שנה כל יום. ומה עם כל השאר? למי לפנות להתאמה של התרופות?

תשובה:

ליפיטור שייכת לאותה קבוצת תרופות כמו הסימוביל, ולכן אינני מוצאת יתרון בשימוש בה מבחינת ההשפעה על השרירים. אבל את תצטרכי להעיד בעצמך האם התרופה משפרת את הרגשתך. אני מצרפת קישורים למידע רלוונטי: http://www.infomed.co.il/questions/q_042701_1.htm
רופאים בתחום
ד"ר ודים טשליקוב
ד"ר ודים טשליקוב רפואת כאב
ד"ר ערן כהן ברק
ד"ר ערן כהן ברק עור ומין
ד"ר אבלין שטיינר
ד"ר אבלין שטיינר פסיכיאטריה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו