דלג לתוכן
נערה מודאגת בגלל חברה המקיאה דם
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 22/06/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

יש לי חברה בגילי (14). בשבת גיליתי שהיא מקיאה דם אחרי כל פעם שהיא אוכלת. יש לה בעיית אכילה. אני ממש מודאגת, דיברתי איתה והיא אמרה לי שהיא הלכה לפני חודש לרופא והוא אמר שאם היא תרד 10 קילו היא תהיה אנורקטית. היא ירדה בינתיים 6 וחצי. אמרתי לה שנלך דחוף לרופא ביום ראשון והיא התנגדה ואמרה שהיא פוחדת מהתשובה של הרופא! ניסיתי לשכנע אותה והיא לא הסכימה. קבעתי איתה שאם זה יימשך שבוע אז נלך לרופא והיא הסכימה! בינתיים אני דואגת למצבה ופוחדת שיקרה לה משהו. מישהו יכול לעזור לי בבקשה?

תשובה:
אם אני מבין - חברתך מקיאה מרצון? כדי לרדת במשקל? בכל מקרה, במצב זה שאת דואגת לשלומה הייתי מערב את הוריה בהקדם האפשרי, בכדי שתוכל לקבל עזרה במהרה. במידה ואת מרגישה שאינך יכולה לגשת להוריה - גשי לאחות בית הספר. עשית נכון כשחיפשת עזרה. בברכה ד"ר יובל עצמון - אינפומד עוד באינפומד מדריך אבחון וטיפול עצמי - בחילה והקאה
רופאים בתחום
ד"ר עמית דרוין
ד"ר עמית דרוין פנימית
4.9
( 18 חוות דעת )
"רופא מאוד מקצועי ונעים"
פרופ' יצחק צילינסקי
פרופ' יצחק צילינסקי כירורגיה פלסטית
מומחה לכירורגיה פלסטית ולניתוחי מוז (Mohs)
ד"ר מיכאל קון ברטשניידר
ד"ר מיכאל קון ברטשניידר פסיכיאטריה
5
( 6 חוות דעת )
"ד"ר קון ברטשניידר הוא רופא חכם, רגיש, רב ידע ודייקן. מהרגע הראשון הרגשתי שאני בידיים מקצועיות ואנושיות. רופא נדיר"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו