דלג לתוכן
מה לעשות כאשר רמת הסוכר יורדת בחולי סוכרת?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 22/06/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

אימי נפטרה לא מזמן בגיל 73 ממחלת הסוכרת. גם אני חולה במחלת הסוכרת. ברצוני לדעת, כשאימי הייתה בחיים ורמת הסוכר אצלה היתה נמוכה, רופא המשפחה שלה יעץ לה לשתות מים עם כפית סוכר. ברצוני לדעת האם זה מותר ולמה זה גורם?

תשובה:
כאשר רמת הסוכר בדם יורדת בחולי סוכרת יש אפשרות לשתות כוס מיץ או מים עם סוכר, בעיקר כאשר יש תסמינים לרמת סוכר נמוכה, כגון רעב לא מוסבר, רעד, זיעה, סחרחורת, חולשה, בלבול, ראיה כפולה או ירידה בחדות. אך יש לשים לב שתופעה זו אינה מתרחשת לעתים קרובות, ויש צורך באיזון התרופות. ד"ר יובל עצמון - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר לירון מלכא
ד"ר לירון מלכא אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
5.0
( 102 חוות דעת )
"הגענו לד״ר לירון מלכה לאחר גירודים חוזרים באוזניים שעד כה טופלו ע״י הרופאים באמצעות טיפול נקודתי- שאיבת שעווה ותרסיס להקלת כאבים. ד״ר מלכה הצליחה לראות תמונה רחבה יותר, בדקה גם את האף והסיקה שמדובר באלרגיה. ההסבר שלה היה מפורט, הטון נעים, הבדיקה הייתה מקיפה מאוד והילד בן ה-8 הרגיש בנוח. תודה רבה 🙏🏻"
ד"ר ווהבי ווהבי
ד"ר ווהבי ווהבי עיניים
4.9
( 12 חוות דעת )
"רופא מעולה מאיר פנים עים סבלנות רבה שמחים תמיד להמליץ עליו .."
ד"ר גל מיכאלי-גלר
ד"ר גל מיכאלי-גלר יישור שיניים ולסתות
4.9
( 9 חוות דעת )
"מקצועיות,רגישות,זמינות"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו