דלג לתוכן
דקירות בחזה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 22/06/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 33. שמתי לב שבתקופה שבה אני סובל מבעיית שלשולים, בדיוק כשאני מנגב לאחר היציאה, יש לי דקירה בחזה. מה יכולה להיות הסיבה?

תשובה:
ישנן סיבות רבות לכאבים המתוארים כדקירות בחזה, כגון מחלת לב, צרבת וריפלוקס של הקיבה, דלקת של דופן בית חזה והתקפי חרדה. איני בטוחה שיש קשר בין הניגוב לאחר שלשול לבין הדקירות. יכול להיות כי המאמץ בזמן יציאה גורם לכאבים אלה ללא קשר לעצם הניגוב. אם הדקירות בחזה מופיעות בתדירות גבוהה או מתגברות במאמץ או בנשימה עמוקה, אמליץ לך לפנות לרופא משפחה לבדיקה. כל טוב, ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר יניב יונאי
ד"ר יניב יונאי אורתופדיה
מומחה בכירורגיה אורתופדית פציעות ספורט וניתוחים ארתרוסקופיים, מנהל את תחום ברך/ספורט במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה.
ד"ר אלכסיי בונין
ד"ר אלכסיי בונין אורתופדיה
סגן מנהל מחלקת אורתופדיה בסורוקה
ד"ר קלוד מסיקה
ד"ר קלוד מסיקה עיניים
רופא עיניים בכיר במרכז הרפואי שערי צדק
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו