דלג לתוכן
שימוש בכדורי הרזיה לילדות בנות 11 .
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 25/06/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

אני וחברה שלי רצינו לקחת כדורי הרזיה. אני שוקלת כ- 45 ורוצה לרדת במשקל. יש לי שאלה: מה עושים כדורי ההרזיה ?

תשובה:
שימוש בכדורי הרזיה אסור לחלוטין לשימוש בילדים מתחת לגיל 16, ולכן בגיל 11 אסור לקחת אותם. ציינת את משקלך, אבל לא את גובהך, ולכן קשה להעריך אם את באמת בעודף משקל. לפני השימוש בתרופות הרזיה, כדאי להתחיל בפעילות גופנית והימנעות מממתקים. הדיאטנית בקופ"ח תוכל להתאים לך תפריט בריא ולא משמין, המתאים לצרכים של ילדה שנמצאת בתהליך של גדילה.
רופאים בתחום
ד"ר אסף בר
ד"ר אסף בר עיניים
סגן מנהל המחלקה ומנהל מרפאות החוץ של מחלקת העיניים במרכז הרפואי וולפסון
ד"ר אלדר רוזנפלד
ד"ר אלדר רוזנפלד עיניים
רופא עיניים מנתח, מומחה בקטרקט, גלאוקומה ובגלאוקומה ילדים
ד"ר יקטרינה שיפרשטיין
ד"ר יקטרינה שיפרשטיין רפואת שיניים
רפואת שיינים לילדים, כירורגיה פה ולסת, פרוטטיקה מתקדמת
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו