דלג לתוכן
חרדות ופחדים עם שימוש בציפרלקס
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 30/06/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

אני נוטל ציפרלקס כבר חודש , ומרגיש חוסר שקט .. (חרדות ופחדים ). האם עליי להמתין עוד ולראות אם התרופה תשפיע ? או שעלי להפסיק טיפול בתרופה כי כנראה אינה מתאימה לי ?

תשובה:
התרופה ציפרלקס אמורה להשפיע תוך חודש. בשלבים הראשונים של הטיפול היא עשויה לגרום לחוסר שקט, אולם זה בדרך כלל חולף. עליך לפנות אל הפסיכיאטר שרשם לך את התרופה, כדי לברר אם החרדות הן חלק מהבעיה הבסיסית שלך, או שמדובר בתופעת לוואי של התרופה. אם מדובר בחלק מן המחלה - ניתן להעלות את מינון הציפרלקס. אם הרושם הוא שהחרדות נגרמות מן התרופה - כדאי יהיה להחליף טיפול.
רופאים בתחום
ד"ר עלוית ענבל וולף
ד"ר עלוית ענבל וולף עיניים
4.9
( 9 חוות דעת )
"הגעתי לד"ר וולף בגלל בעיה רפואית שאני מתמודדת איתה זמן רב ולא אובחנה .דר וולף בעלת ידע רחב איבחנה את הבעיה ונתנה טיפול נכון.דר וולף מקצועית ומאוד סבלנית .תודה רבה"
ד"ר ראובן אייכנבאום
ד"ר ראובן אייכנבאום נוירולוגיה
4.8
( 6 חוות דעת )
"ד"ר אייכנבאום רגיש למצבנו. שם לב לשיפור במצב, על אף שעברה כמעט שנה מהפעם האחרונה בה היינו בביקור. הוא היה רגיש ואדיב וקשוב"
 רעות מוקדס
רעות מוקדס רפואה משלימה
5
( 30 חוות דעת )
"רעות היצה מאוג מקצועית, לא דחפה לי סתם מוצרים וידעה לא להיות קיצונית איתי. היא ידעה בדיוק איזה בדיקות אני צריך לעשות כדי לאתר את הבעיה הטיפול וההנחיות שלה היו מצוינים לי ואני ממש רואה תוצאות ."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו