דלג לתוכן
תופעות לוואי אחרי הפריה חוץ-גופית
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 07/01/2007 תאריך עדכון: 27/11/2014
1 דקות קריאה
שאלה:

עברתי הפריה חוץ-גופית לפני כשלושה ימים. במשך שלושת הימים האלה אני סובלת מעצירות, כשבדרך כלל אני מתפנה כל יום. האם יש קשר בין השניים ?

תשובה:
לאחר תהליך של הפריה חוץ-גופית, מתחוללים שינויים הורמונליים בגופך, וחלק מתופעות הלוואי הנפוצות הן גודש בחזה, בחילות, וכן עצירות. אני ממליצה לנסות להקל על תחושה זו על ידי שתיה מרובה של מים, או של "מי שזיפים": השרי כמה שזיפים מיובשים בכוס מים חמים ולאחר מספר שעות שתי את המים. שיהיה בהצלחה בתהליך. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר מוריס ונטוררו
ד"ר מוריס ונטוררו כירורגיה
4.0
( 4 חוות דעת )
"מקצועי מאוד וכן קיבלתי הסבר ברור לגבי מצבי הבריאותי וגישה מאוד נעימה וסבלנית."
 סאלוס
סאלוס פנימית
הבית לרפואה פרטית מתקדמת
ד"ר ויקטור קוראקין
ד"ר ויקטור קוראקין כירורגיה
5
( 13 חוות דעת )
"הרופא היה מאוד קשוב והשירות לםני ואחרי הניתוח היה מעולה מאוד ממליצה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו