דלג לתוכן
שימוש בתרופות מסוג טרטינואין
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 07/01/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 38, משתמשת ב- Locacid, ערב כן ערב לא, בהמלצת רופאת עור. לאחרונה שמעתי כי שימוש קבוע במשחה גורם לבעיות בכבד. רציתי לשאול אם זה נכון, ומדוע. האם כדאי להשתמש בקרם המכיל רטין A במקום?

תשובה:
כל התרופות המכילות הרכב כימי הדומה לוויטמין A (טרטינואין) עשויות לגרום להפרעה בתפקודי כבד. לכן, בעת שימוש בתרופות אלו מומלץ לערוך בדיקות דם למעקב אחר אנזימי הכבד. אם אין בעיה בבדיקות הדם, אין סיבה להפסיק את השימוש בתרופה. יש לפנות לרופא המטפל לשם ביצוע המעקב. ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר יבגני מירושניק
ד"ר יבגני מירושניק גריאטריה
4.8
( 5 חוות דעת )
"הגעתי עם אמא. התקבלתי בנועם,בהקשבה,באמפתיה.הוסבר לי המצב הרפואי וההשלכות. הכל באדיבות. ישר כוח"
ד"ר יורם חמו
ד"ר יורם חמו אורתופדיה
אורתופד ילדים, רופא בכיר במחלקה לאורתופדיית ילדים בבית חולים דנה איכילוב תל אביב, מנהל השרות לטיפול בקלאבפוט
ד"ר מוחמד מסאלחה
ד"ר מוחמד מסאלחה אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
רופא בכיר ומנתח מבוגרים וילדים במחלקת א.א.ג ביחידת האף והסינוסים במרכז הרפואי העמק בעפולה ובמרכז הרפואי א.ר.ם
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו