דלג לתוכן
תופעות גיל המעבר אחרי הפסקת טיפול הורמונלי
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 07/05/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

לפי עצת הרופא שלי, הפסקתי להשתמש במדבקות Evorel לפני כ-7 חודשים, לאחר שימוש של כ-9 שנים ב- HRT (טיפול הורמונלי חלופי). אבל אני סובלת קשה מגלי חום, וזה גורם לי להזיע ביום ובעיקר בלילה. האם מומלץ לחזור ל-Evorel? בינתיים גם עלה לי לחץ הדם ואני נוטלת תרופה. האם זה יכול להיות קשור? גם עליתי קצת במשקל.

תשובה:
מכיוון שאת סובלת מתופעות גיל המעבר ללא נטילת ההורמונים, בהחלט יש אפשרות של חזרה למדבקות. את צריכה לגשת לרופא המטפל ולעשות בדיקות כדי להתאים לך את הדרך הטובה ביותר לנטילת ההורמונים. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' שחר פרנקל
פרופ' שחר פרנקל עיניים
4.9
( 11 חוות דעת )
"מפגש נעים טיפול בתשומת לב ומקצועיות."
ד"ר ג'וליה ברדה פישלר
ד"ר ג'וליה ברדה פישלר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 43 חוות דעת )
"ד"ר ג׳וליה התייחסה אליי בקרירות, לא שמעה עד הסוף את דבריי, דיברה אליי בהתנשאות ששאלתי שאלות היא אמרה שהכל יהיה כתוב בסיכום שאותן בכלל לא קיבלתי בסוף היחס היה מזלזל,קר,לא נעים לא התייחסה למצבי הרפואי ולבקשות שלי ביטלה אותי בכל דבר שביקשתי הייתה חוויה לא נעימה אצלה בלשון המעטה לא אמליץ להגיע אליה תודה"
פרופ' דב היימר
פרופ' דב היימר ריאות
רופא ריאות, לשעבר מנהל יחידת הריאות בסורוקה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו