דלג לתוכן
הסיכון לתסמונת דאון על פי חלבון עוברי
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 16/07/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

קיבלתי היום תוצאות בדיקת חלבון עוברי, ובסיכום נכתב שלפי גילי (38) בשילוב עם תוצאות הבדיקה, יש סיכון מוגבר ללידת תינוק עם תסמונת דאון! בעלי ואני ממש בלחץ ולא מבינים את פשר העניין. אלה התוצאות: חלבון עוברי = mom 0.58 HCG = mom 1.48 אסטריול = mom 0.75 חישוב עפ"י גיל: 1:761 חישוב עפ"י גיל + תוצאות: 1:287

תשובה:
התוצאות מראות כי הסיכוי שלך ושל בעלך בהריון הנוכחי ללדת עובר עם תסמונת דאון הוא 1:287. זהו אכן סיכוי גבוה, ולכן עליכם להמשיך את הבירור. את המשך הבירור יש לעשות על ידי סקירת מערכות מורחבת, ייעוץ גנטי, ובדיקת מי שפיר. מובן שלא כדאי להתעכב עם בדיקות אלו, על מנת שתוכלו לדעת אם העובר חולה או לא בהקדם האפשרי. בהצלחה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר חררדו מורבניק
ד"ר חררדו מורבניק עיניים
5
( 67 חוות דעת )
"הטיפול היה נהדר התוצאות של הניתוח גם"
ד"ר שירית כזום בייזר
ד"ר שירית כזום בייזר קרדיולוגיה
5
( 6 חוות דעת )
"זה מתחיל עם מבע הפנים הנעים, המבט בעיניים, דאגה אמיתית, סבלנות ורוגע עם טיפה הומור- כל זה כבר מרפא! גישת רפואה שלא הכרנו! תודה מעומק הלב (תרתי משמע)."
פרופ' מרים דוידוביץ
פרופ' מרים דוידוביץ ילדים
5
( 20 חוות דעת )
"טיפול יסודי, אנושי ומקצועי. ממליצים בחום."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו