דלג לתוכן
מה מותר לעשות כאשר יש תפרים בגלל חתכים?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 22/07/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

נחתכתי ביום שלישי שעבר באמת יד ימין בצורה שהצריכה 6 תפרים. ביום שישי אני אמורה ללכת למוקד אחיות להוצאת התפרים. מאחר שאין מוקד כזה הפתוח בימי שישי, נאמר לי במוקד לחכות להוצאת התפרים ליום ראשון. רציתי לשאול אם יש בעיה ללכת למכון כושר לאימון אירובי וללכת לים בסוף השבוע למרות שאני עדיין עם התפרים.

תשובה:
אין בעיה מיוחדת לעשות כל פעילות עם תפרים, ובלבד שיישמר נקיון התפר. בכל פעילות יש לדאוג לנקיון פצע הניתוח או החתך, ופשוט לשטוף אותו במים ובסבון ולדאוג לייבוש המקום. בחתכים מניתוח מומלץ שלא להיחשף לשמש בחודש הראשון לאחר הניתוח, כדי להביא לסגירה מיטבית של התפר ולהשיג אסתטיקה יפה יותר של הצלקת. בכל מקרה של אדמומיות, עליית חום או הפרשות מוגלתיות מהפצע יש לסור לרופא המטפל או לרופא חדר המיון. ד"ר גיל טאובר - אינפומד
רופאים בתחום
 ראודה מאדי
ראודה מאדי סחרחורת
5.0
( 107 חוות דעת )
"מטפלת מדהימה עם נסיון רב. אישיות מדהימה. פשוט כיף להגיע אליה לטיפול מכל הבחינות"
ד"ר קרן בן ארי - מעוז
ד"ר קרן בן ארי - מעוז עור ומין
5.0
( 25 חוות דעת )
"מצויין"
ד"ר מיכאל קון ברטשניידר
ד"ר מיכאל קון ברטשניידר פסיכיאטריה
5
( 6 חוות דעת )
"ד"ר קון ברטשניידר הוא רופא חכם, רגיש, רב ידע ודייקן. מהרגע הראשון הרגשתי שאני בידיים מקצועיות ואנושיות. רופא נדיר"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו