דלג לתוכן
חולשה, עייפות ותיאבון מוגבר בעקבות שימוש באפקסור
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 24/07/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני נוטלת את התרופה אפקסור במינון של 35 מיליגרם בבוקר ואותו מינון בערב במשך שנתיים. לאחרונה אני חשה חולשה ועייפות וישנה שעות רבות, האם ייתכן שזה בהשפעת התרופה? כמו כן אני לא יורדת במשקל ויש לי תיאבון מוגבר. האם אפקסור ידוע כמגביר תיאבון?

תשובה:
אפקסור (ונלאפאקסין) עשוי לגרום לחולשה ולעייפות, למרות שאם הסימפטומים האלה הופיעו רק לאחר שנתיים של שימוש - כדאי לבדוק אם אין לכך סיבה אחרת. אפקסור לא ידוע כמגביר רעב, אלא להיפך. בעיקר בתחילת השימוש בו הוא עשוי לדכא את התיאבון ולגרום לירידה במשקל.
רופאים בתחום
ד"ר קלוד מסיקה
ד"ר קלוד מסיקה עיניים
רופא עיניים בכיר במרכז הרפואי שערי צדק
ד"ר גבי לביא
ד"ר גבי לביא רפואת שיניים
רופא שיניים, מומחה לרפואת הפה, מוסמך לביצוע היפנוזה רפואית וכן לשימוש בגז צחוק
ד"ר דוד בן ניסן
ד"ר דוד בן ניסן עיניים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו