דלג לתוכן
מטופלת בסרוקסאט שחווה דופק מורגש וקשיי נשימה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 27/07/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני נוטלת סרוקסאט מזה כ - 4 חודשים, במינון 40 מ"ג. כל הסימפטומים נעלמו מלבד דופק מורגש וקושי לנשום, שמקשים עליי מאוד, כיוון שהם מתרחשים במשך כל היום. לכן, רציתי לדעת האם צריך להמשיך ליטול את התרופה בכל זאת או להחליף אותה? ועל איזו תרופה אתה ממליץ? יש לציין שנטלתי סרוקסאט 4 שנים (הרגשתי מצויין - עם חצי כדור ליום), ולאחר הפסקה של 8 חודשים חזרו סימפטומים שונים של חרדה. מה עושים כדי למנוע את השימוש בכדורים למשך כל החיים? או שפשוט צריך להשלים עם העובדה הזו?

תשובה:
אני מבינה שאת נוטלת סרוקסאט עקב בעיית חרדה. טופלת בסרוקסאט בעבר, ואכן מקובל לתת טיפול שעבד בעבר. עם זאת, המינון שאת מקבלת הוא מינון מספק, ונראה שהסרוקסאט אינו עוזר לך מספיק. אני מציעה לך לפנות לרופא המטפל בך, ולבקש להחליף את התרופה. תוכלי לנסות שימוש ב- CIPRALEX , שהיא תרופה מדור חדש יותר, עם פחות תופעות לוואי. כמו כן, ניתן לשלב גם טיפולים פסיכותרפיים שעשויים לעזור לך. אני מקווה שלאחר תקופה של טיפול כזה תוכלי להפסיק עם הטיפול התרופתי.
רופאים בתחום
ד"ר לי הונג פן
ד"ר לי הונג פן רפואה סינית
בעלת תואר M.D מסין ופרופסור לרפואה סינית מסורתית
פרופ' לנדאו דניאל
פרופ' לנדאו דניאל ילדים
5.0
( 59 חוות דעת )
"הפרופסור דניאל לנדאו מקצועי מאוד הסביר את ממצאי הבדיקה בצורה ברורה ונגישה, תוך התייחסות לכל שאלה שהעלתי."
ד"ר עומר טהה
ד"ר עומר טהה עור ומין
רופא בכיר במחלקת עור, אחראי מרפאת גידולים, אחראי חדר ניתוח אמבולטורי - דרמטוכירורג, ביה"ח בילינסון
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו