דלג לתוכן
אני בת 60 ואני לוקחת אספירין 81 כי אני פוחדת מאירוע מוחי. אמרו לי שאני מ
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 28/07/2002
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 60 ואני לוקחת אספירין 81 כי אני פוחדת מאירוע מוחי. אמרו לי שאני מסתכנת במחלת כבד חמורה. האם זה נכון שאספירין עלול לגרום להריסת הכבד?

תשובה:
התרופה המקושרת עם כשל כבד היא אקמול (פאראצטאמול). אספירין ידוע יותר כבעל תופעות לוואי של דימום מדרכי העיכול העליונות והגברת נטייה כללית לדימום. אספירין הניתן בזמן זיהומים ויראליים עשוי באופן נדיר לגרום לתסמונת כשל כבדי מהיר וסוער, אך זה קיים רק בילדים קטנים ולכן לא נותנים בדרך כלל לילדים אספירין.
רופאים בתחום
פרופ' ארנון ברוידס
פרופ' ארנון ברוידס אלרגיה ואימונולוגיה
5
( 10 חוות דעת )
"רופא מקצועי ביותר כייף לשמוע אותו ומסביר מעולה"
ד"ר קלוד מסיקה
ד"ר קלוד מסיקה עיניים
רופא עיניים בכיר במרכז הרפואי שערי צדק
ד"ר אורי גור
ד"ר אורי גור אורולוגיה
5.0
( 26 חוות דעת )
"ד"ר גור טיפל בי בסבר פנים. מאוד אמפטי היה למצבי הסביר באופן מפורט את הבעיה שממנה אני סובל ואת אפשרויות הטיפול. אמליץ בחום על ד"ר גור."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו