דלג לתוכן
כדורי פחם בזמן הריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 08/02/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בהריון שבוע 18+ וסובלת מכאבי בטן תמידיים. בד"כ טרם ההריון נטלתי כדורי פחם להקלה על כאבי בטן והם עזרו לי מאוד. האם אני יכולה להמשיך ליטול אותם?החלפתי כבר 2 סוגים של כדורי ברזל ועדיין כאבי הבטן ממשיכים.

תשובה:
פחם נחשב בקטוגוריה C באשר לסיכון נטילתו בהריון. כלומר, לא ניתן לשלול נזק לעובר. אני מציעה לך להיוועץ בגינקולוג שלך באשר לתרופות שעשויות להקל על כאבי הבטן, והן בטוחות לשימוש בהריון.
רופאים בתחום
ד"ר דוד מילאטינר
ד"ר דוד מילאטינר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מומחה לרפואת נשים וכירורגיה גינקולוגית
פרופ' גיל סוירי
פרופ' גיל סוירי נוירוכירורגיה
5
( 8 חוות דעת )
"המקצועיות והאחריות היתה מורגשת לאורך כל התהליך, לפני הטיפול, במהלכו ואחריו. פרופ סוירי נתן לי תחושת בטחון והרגשתי שאני בידיים טובות ומקצועיות"
פרופ' זיו מזור
פרופ' זיו מזור רפואת שיניים
מנהל מרפאה רב תחומית ומרכז לטיפולי חניכיים והשתלות שיניים בתל אביב
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו