דלג לתוכן
כאבים בבטן העליונה אחרי מתן שתן
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 08/02/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אחרי שאני משתינה ומתרוקנת, אני מרגישה כאבים חזקים במרכז הבטן העליונה באזור התריסריון, כאבים דומים לאולקוס. התופעה מחמירה בזמן השינה בלילה. האם יש קשר בין התסמינים? אילו בדיקות עלי לעשות? מה סוג המומחיות של הרופא שאליו עלי לפנות?

תשובה:
אין קשר בין מתן שתן לאולקוס. לעומת זאת, כאבים של כיב קיבה או תריסריון (אולקוס) בהחלט יכולים להחמיר בשעות הלילה. אני מציעה לך לפנות אל רופא המשפחה שלך, כדי שיעריך את מיקומו המדוייק של הכאב, את הקשר למתן שתן (ייתכן שאת סובלת מזיהום בדרכי השתן והכאבים ממוקמים נמוך יותר?), מה מחמיר את הכאב ומה מקל עליו. בהתאם לממצאים הוא יוכל להפנות אותך אל המומחה המתאים. אני חושבת שבכל מקרה כדאי יהיה לעשות בדיקת שתן, ואם הרופא מתרשם כי מקור הכאבים במערכת העיכול - תבחין נשיפה להליקובקטר פילורי.
רופאים בתחום
פרופ' עימאד אבו אל נעאג'
פרופ' עימאד אבו אל נעאג' כירורגיית פה ולסת
5
( 5 חוות דעת )
"הערכתי העמוקה לפרופסור אבו נעאג על מקצועיותו יוצת הדופן ,סבלני ,מסור , אמין , מעניק ביטחון וטיפול מצוין ..תודה ..תודה ...🪻"
ד"ר אלכסיי בונין
ד"ר אלכסיי בונין אורתופדיה
סגן מנהל מחלקת אורתופדיה בסורוקה
פרופ' מרים דוידוביץ
פרופ' מרים דוידוביץ ילדים
5
( 21 חוות דעת )
"מקצועית , רגישה למטופל ולהורים , הרבה סבלנות ורוגע ומקנה ביטחון ואורך רוח ."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו