דלג לתוכן
נטילת התרופה בונדורמין בהריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 08/02/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

נטלתי כמה כדורי בונדורמין, במינון של חצי כדור, לפני שידעתי שאני בהריון. כשהבנתי שאני בהריון הפסקתי. האם בכך יש סכנה לעובר?

תשובה:
על בטיחות בונדורמין (ברוטיזולאם) בזמן הריון תוכלי לקרוא באינדקס התרופות של אינפומד: http://www.infomed.co.il/drug3.asp?dID=63
רופאים בתחום
ד"ר לורין לויט רוזן
ד"ר לורין לויט רוזן יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהלת היחידה להריון בסיכון גבוה בהדסה הר הצופים
ד"ר אריה פלדמן
ד"ר אריה פלדמן פנימית
מנהל מרפאת יתר לחץ דם ומניעת מחלות קרדין וסקולריות ומנהל מחלקה פנימית במרכז רפואי אוניברסיטאי ברזילי
ד"ר ווהבי ווהבי
ד"ר ווהבי ווהבי עיניים
4.9
( 12 חוות דעת )
"רופא מעולה מאיר פנים עים סבלנות רבה שמחים תמיד להמליץ עליו .."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו