דלג לתוכן
שימוש בפולידין לטיפול בחתכים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 08/10/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני עובד כקבלן, ובעבודתי נחתך פעמים רבות. בסיום כמעט כל יום עבודה אני מורח על כל הפצעים תמיסת פולידין, או לעיתים אני פשוט שוטף עם הסבון הנוזלי של הפולידין {שמשמש מנתחים}. הדבר נמשך כשנה, ואני מבקש לשאול: האם יש בכך סכנה כלשהי? ומהי?

תשובה:
בד"כ אין כל סכנה בשימוש רב בפולידין, גם אנו הרופאים שוטפים ידינו יום יום בתמיסות המכילות חומר אנטיספטי כזה או אחר. חשוב מאד לוודא שאתה מחוסן כנגד טטנוס, עליך לחדש את החיסון אחת לשבע שנים. שנית, אולי כדאי לנסות לעבוד עם כפפות עבודה ולהימנע מחתכים כה מרובים. ד"ר אמיר בר-שי - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר שרון דמול אליעז
ד"ר שרון דמול אליעז אנדוקרינולוגיה ילדים
5
( 20 חוות דעת )
"ד"ר שרון דמול רופאה בחסד עליון. מסבירה בצורה מקצועית, אדיבה ומסורה מאד . עונה על כל שאלה. הלוואי וכולם יהיו ככה. ממליצה מאד"
ד"ר אורי גור
ד"ר אורי גור אורולוגיה
5.0
( 26 חוות דעת )
"ד"ר גור טיפל בי בסבר פנים. מאוד אמפטי היה למצבי הסביר באופן מפורט את הבעיה שממנה אני סובל ואת אפשרויות הטיפול. אמליץ בחום על ד"ר גור."
ד"ר גיל גנוט
ד"ר גיל גנוט אורתופדיה
מנתח בכיר ביחידה לכף הרגל והקרסול במרכז הרפואי וולפסון בחולון
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו