דלג לתוכן
תסמינים חוזרים אחרי החלמה ממחלת הנשיקה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 13/08/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

הייתה לי לפני כחצי שנה לערך מחלת הנשיקה. בלוטות לימפה בצוואר התנפחו, היה לי חום גבוה, וסבלתי מעייפות מתמדת. EBV יצא חיובי על פי בדיקות שביצעתי. לאחר מכן EBV יצא שלילי והמחלה עברה. לפני כמה ימיים שוב גדלו בלוטות הלימפה בצוואר, ושוב החלו עייפות מתמדת וכאבי ראש לסירוגין. הייתכן ששוב יש לי מחלת הנשיקה? היא לא מתרחשת רק פעם אחת? נפיחות בלוטות לימפה וכאב ראש ועייפות יכולים להיגרם ממגוון סיבות. אם הייתה לך מחלת הנשיקה הנגרמת מנגיף EBV, מחלה זו לא תחזור על עצמה שוב, אבל לא חסרים וירוסים העשויים לגרום לתסמינים דומים. למרבה המזל, רובם חולפים עוד לפני שיודעים אפילו במה מדובר. אם התסמינים נמשכים יותר משבועיים או שאת מודאגת - פני לבדיקה רפואית. בברכה ד"ר איציק לוי

תשובה:
מומחה במחלות זיהומיות
רופאים בתחום
ד"ר אלדר רוזנפלד
ד"ר אלדר רוזנפלד עיניים
רופא עיניים מנתח, מומחה בקטרקט, גלאוקומה ובגלאוקומה ילדים
ד"ר עדי נצר
ד"ר עדי נצר רפואת ספורט
רופא ספורט ראשוני | מומחה ברפואת משפחה | רופא קבוצה מכבי ת"א כדורגל
ד"ר יואב שטיין
ד"ר יואב שטיין כירופרקטיקה
כירופרקט מומחה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו