דלג לתוכן
האם ציפרלקס יכול לגרום לחץ דם גבוה?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 17/08/2008 תאריך עדכון: 20/08/2019
1 דקות קריאה
שאלה:

אני נוטל ציפרלקס זה 3 חודשים. האם ייתכן שהתרופה גורמת ללחץ דם גבוה?

תשובה:
ציפרלקס (escitalopram) היא תרופה המיועדת לטיפול בדיכאון ובהפרעות חרדה. בדרך כלל תרופה זו נסבלת היטב על ידי החולים. תופעות הלוואי האפשריות שלה הן בחילה, יובש בפה, עייפות, הזעה, קושי לישון, ובעיות בתפקוד המיני. אין קשר בין ציפרלקס לבין יתר לחץ דם. אם אתה משתמש בתרופה לטיפול בחרדה, יכול להיות כי החרדה עצמה היא שמעלה את לחץ הדם שלך. על התרופה ותופעות הלוואי שלה תוכל לקרוא באינדקס התרופות של אינפומד: http://www.infomed.co.il/drug4.asp?dID=356
רופאים בתחום
ד"ר ג'רמי מולד
ד"ר ג'רמי מולד נוירולוגיה
5
( 16 חוות דעת )
"מקצועית ואנושית"
ד"ר יבגני מירושניק
ד"ר יבגני מירושניק גריאטריה
4.8
( 5 חוות דעת )
"הגעתי עם אמא. התקבלתי בנועם,בהקשבה,באמפתיה.הוסבר לי המצב הרפואי וההשלכות. הכל באדיבות. ישר כוח"
ד"ר מאיר רוח
ד"ר מאיר רוח יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 44 חוות דעת )
"בכל ביקור אצל דוקטור מאיר רוח אני זוכה לקבל יחס מקצועי, רגיש מתוך דאגה ואחריות שמגלה בין אם לאותו עניין שהגעתי ובין אם ביחס לבדיקות נוספות שעשויות להיות משמעותיות עבורי"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו