דלג לתוכן
המינון הנכון - ציפרלקס
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 18/08/2008 תאריך עדכון: 25/12/2014
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 37. לאחר לידה שנייה התחלתי ליטול כדור וחצי של ציפרלקס. לאחר חצי שנה ירדתי לכדור אחד. לאחר כחודש התחלתי שוב להרגיש תסמינים, והחלטתי שוב להעלות את המינון. כבר 4 שבועות שאני נוטלת כדור וחצי. בחודש הזה נעלמו לי הכבדות בראש וחוסר הריכוז, אבל אני מ

תשובה:
לפעמים באמת לוקח יותר זמן עד שמגיעים ליציבות במצב הרוח. תקופת השיפור מתאפיינת בעליות ובירידות במצב הרוח עד להגעה לאיזון. לפעמים נחוץ מינון גבוה יותר לתקופה מסוימת, כך שאם זה לא מסתדר לאחר 8-6 שבועות, אפשר לעלות עם הציפרלקס ל-20 מ"ג ליום. בכל אופן, נשמע שאת בדרך הנכונה לשיפור. בברכה, ד"ר איילת אביטל-מגן - פסיכיאטרית
רופאים בתחום
ד"ר קרלוס אידסס
ד"ר קרלוס אידסס עור ומין
5
( 13 חוות דעת )
"הרופא מאד נחמד ולבבי עם הבנה בתחום"
ד"ר אילן הוכמן
ד"ר אילן הוכמן אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
5
( 11 חוות דעת )
"החוויה היית מושלמת, מפגישת הייעוץ וכל תהליך הניתוח, והכי חשוב התוצאה לאחר ניתוח! הכל היה מושלם מקצועי ואישי ממליץ בחום !"
 יפעת ברקת
יפעת ברקת ריפוי בעיסוק למבוגרים
5
( 23 חוות דעת )
"יפעת באה לאבחן כשירות קוגניטיבית לצורך חתימה על ייפוי כח מתמשך. עשתה זאת במקצועיות רבה ובמידה רבה של רגישות והבנה. ממליץ בחום."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו