דלג לתוכן
ההידבקות בהרפס של אברי המין
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 26/08/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

אני וחבר שלי נמצאים כחודשיים יחדיו. לפני שלושה שבועות צרב לו באיבר המין. הוא קיבל דוקסילין והצריבה עברה. במקביל הלכתי לבדיקות, אף כי איני מרגישה דבר באיבר המין, והתגלה כי אני נושאת את נגיף ההרפס ונדבקתי ממש לא מזמן, ה-IGG עדיין שלילי. תוך כמה זמן מרגע ההידבקות תהיה בדיקת igg חיובית? האם ייתכן שנדבקתי מן החבר שלי, ושעליו גם לעבור בדיקות? בהחלט ובהחלט. מרגע ההדבקה ועד הופעת ה- IgG (נוגדן המסמן זיהום שנרכש בעבר) עשויים לחלוף ממספר שבועות ועד חודשים. בהחלט יכול להיות שנדבקת מבן זוגך (או שהדבקת אותו) ולכן כדאי גם לו לעבור בדיקה. בברכה ד"ר איציק לוי

תשובה:
מומחה במחלות זיהומיות
רופאים בתחום
ד"ר מנואל שוורצמן
ד"ר מנואל שוורצמן ריאות
5
( 5 חוות דעת )
"חוויה טיפולית באווירה נעימה ללא לחץ של זמן, הרופא הקדיש זמן לעיין ולקרוא את כל המסמכים , שאל וחקר לעומק, ביצע את הבדיקות הנדרשות תוך מתן הסבר מפורט לתוצאות ואז נתן את המלצתו להמשך. בהחלט מומלץ מאד."
פרופ' יקי כהן
פרופ' יקי כהן אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
מנהל מחלקת אף אוזן גרון וניתוחי ראש וצוואר בקריה הרפואית לבריאות האדם - רמב"ם חיפה
ד"ר אנדריי אנדרחנוב
ד"ר אנדריי אנדרחנוב אורתופדיה
5
( 7 חוות דעת )
"רופא מעולה ,אדיב מומלץ"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו