דלג לתוכן
האם התרופה פבוקסיל מפסיקה להשפיע אחרי שימוש ממושך?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 28/08/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

אני משתמשת בפבוקסיל 100 מ"ג פעם ביום עקב חרדות, והייתי רוצה לשאול אם התרופה יכולה באיזו שהוא שלב להפסיק להשפיע עקב שימוש בה במשך שנתיים עם הפסקות?

תשובה:
תרופה זו שייכת למעכבי הניצול החוזר של סרוטונין במוח. לא ידוע על הביטואציה, כלומר, על תופעה של הפסקת ההשפעה לאחר תקופה ממושכת כתוצאה מהסתגלות הגוף לתרופה. להיפך, לא מומלץ להפסיק את נטילת התרופה ללא הוראת רופא, מחשש לחזרת התסמינים. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר נמרוד פרבר
ד"ר נמרוד פרבר כירורגיה פלסטית
כירורגיה פלסטית, ניתוחי מוהס ואסתטיקה רפואית
ד"ר משה רויבורט
ד"ר משה רויבורט יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 6 חוות דעת )
"ד"ר משה רויבורט הוא רופא מקצועי, אדיב, נעים ורגיש. ממליצה מכל הלב, בחום רב 🙏"
ד"ר הלנה מרטינז
ד"ר הלנה מרטינז עור ומין
4.8
( 139 חוות דעת )
"5"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו