דלג לתוכן
ברצוני לדעת האם מחלת הנשיקה היא מחלה כרונית החוזרת על עצמה כל פרק זמן מס
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 31/08/2002
1 דקות קריאה
שאלה:

ברצוני לדעת האם מחלת הנשיקה היא מחלה כרונית החוזרת על עצמה כל פרק זמן מסוים.

תשובה:
מחלת הנשיקה היא מחלה חריפה שנמשכת כשבועיים- שלושה, לעיתים יותר, אך תמיד פחות מארבעה חודשים, למעט מקרים נדירים. המחלה אינה כרונית. במקרים מסוימים תיתכן ראקטיבציה של הנגיף, או התעוררות שלו עם תסמינים קלים בהרבה של המחלה. הדבר יכול להיבדק במעבדה ע"י עלייה ברמות הנוגדנים לנגיף.
רופאים בתחום
פרופ' גיל סוירי
פרופ' גיל סוירי נוירוכירורגיה
5
( 8 חוות דעת )
"המקצועיות והאחריות היתה מורגשת לאורך כל התהליך, לפני הטיפול, במהלכו ואחריו. פרופ סוירי נתן לי תחושת בטחון והרגשתי שאני בידיים טובות ומקצועיות"
ד"ר מאיסם שהאב
ד"ר מאיסם שהאב כירורגיה כלי דם
רופאה מומחית, בכירה בתחום מחלות כלי הדם במרכז רפואי מאיר
ד"ר לורין לויט רוזן
ד"ר לורין לויט רוזן יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהלת היחידה להריון בסיכון גבוה בהדסה הר הצופים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו