דלג לתוכן

השגרה מסרסת? סרסו אותה בחזרה

השגרה מסרסת? סרסו אותה בחזרה

מאת: לימור בנדל
תאריך פרסום: 08/05/2009
2 דקות קריאה



אחת הבעיות בחיי נישואין היא, שהביחד, שלשמו התמסדו בני הזוג, פשוט נעלם. שנים של זוגיות שהובילה אל החופה, נשכחים והופכים זיכרון רחוק. ואיך אפשר אחרת? הרי עכשיו יש ילדים, עבודה, משכנתא, אלף ואחת בעיות, מי בכלל זוכר איך זה להיות ביחד, לעיתים אפילו לא זוכרים את הדרך למיטה, כדי לנסות להיות ביחד. כן, השגרה יכולה לסרס. אחרי שנים של יחד, ההתרגשות יכולה להיעלם, אחרי שבאים הילדים לעולם, יש פתאום דברים יותר חשובים, מלקיים יחסי מין סוערים כדי להנאות, פתאום צריך לשים לב לדברים אחרים, לא להעיר את הילדים, לא ללכת לישון מאוחר כי מחר צריך לעבוד וכדומה. אז כל מה שנותר הוא, יחסי מין קצרים, משהו בנוסח חמש דקות ולישון.

אבל אז נשאלת השאלה, מה איתכם? מה עם הזוגיות שלכם, האינטימיות, מה עם כל מה שהיה לכם לפני שנישאתם, והבטחתם לעצמכם שתמיד יהיה לכם?
אולי אתם חושבים שמה שיש לכם זו מערכת יחסים תקינה, אך ברגע שהאינטימיות שלכם נעלמת, זה בדיוק כמו שייגמר לכם האוויר. תוכלו לנשום אז? לא, נכון? ככה בדיוק נראית מערכת יחסים בלי אינטימיות. כדי לקיים מערכת יחסים בריאה ותקינה, צריך אינטימיות.

איך יוצרים אינטימיות בתוך המרחב החדש של חייכם, זה שבו אתם חשים, שאין לכם זמן לעשות שום דבר, מלבד לטפל בילדים, במטלות הבית ולעבוד? מאוד פשוט, יוצרים מרחב משלכם. זמן לזוגיות. זמן שהוא רק שלכם. בלי ילדים, בלי עבודה (בלי פלאפונים), בלי שום דבר מהחיים השגרתיים, אלו שמסרסים אותכם.

למשל, תקבעו לעצמכם ערב שמוקדש לפגישה ליחסי מין. בפגישה הזאת, תצאו לבלות, תצאו להנאות, ותחזרו הביתה לקיים יחסי מין. תשתפו אחד את השני בפנטזיות, בדברים שתרצו לעשות, בדברים ששמעתם או קראתם והייתם רוצים לעבור ביחד.

אם אתם רוצים, תחזרו להיות מה שהייתם לפני שנישאתם. תצאו ביחד אל מקום שאתם זוכרים בערגה, כמקום שלכם, תתחבקו, תתנשקו, תריחו אחד את השני, כמו אז, תלחשו אחד לשני, דברים מרגשים ואינטימיים, ואז תתחילו לגעת אחת בשני. משם תמשיכו אל הבית שלכם, אל תחשבו על שום דבר ששייך למציאות היומיומית רק תיסחפו אל תוך החוויה. לא חייבים להגיע אל חדר המיטות, אפשר לעשות את זה בסלון, במטבח או בגל חדר אחר. תעשו את זה כמו שהייתם עושים את זה אז. שימו דיסק שאתם אוהבים, תרגישו אחת את השני, תביטו בעצמכם, תתפשטו, הכל לאט, בלי לחץ.

תגרמו לעצמכם להתמכר לרגע הזה, בשביל שתרצו לחזור אליה כל כמה זמן. ככה פעם בשבוע יהיה לכם יום לעצמכם, ואז השגרה תובס ולא תסרס אותכם, אלא להיפך, תעורר אותכם.
רק אל תשכחו, לכבות את הפלאפונים, לכבות את הטלוויזיה, לשלוח את הילדים מחוץ לבית ולא לחשוב על שום דבר מלבד הרגע הזה.

שיהיה באהבה ועונג אין סופי ..

נכתב על ידי לימור בנדל , סקסולוגית הוליסטית, יועצת זוגית ומגשרת

האם המאמר עניין אותך?

רופאים בתחום
ד"ר עודד קסלר
ד"ר עודד קסלר אורולוגיה
רופא מוהל ואורולוג ילדים ונוער בכיר.
ד"ר לב קורבסקי
ד"ר לב קורבסקי פסיכיאטריה
פסיכיאטר למבוגרים ופסיכוגריאטר.
ד"ר אגאטו בריסו
ד"ר אגאטו בריסו פסיכיאטריה
סגנית מנהלת מחלקה במחלקת פסיכיאטריה בבית חולים תל השומר
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
X
שדות המסומנים ב-* הינם שדות חובה

צור קשר

פרטים אישיים
פרטי הפנייה
תודה על פנייתך, אנו נשוב אליך בהקדם!

חזור לעמוד הבית
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו