"הגענו לפרופ' זליקובסקי בהמלצה מרופא אחר. מהמילים הראשונות שלו, ישנה הרגשה של ביטחון, שלווה ורוגע. הניסיון והמקצועיות מורגשים מאוד. הקשיב, הבין מיד דאגותינו, ענה על כל השאלות. נדירים לצערי רופאים כמוהו. תודה רבה לפרופ' זליקובסקי ולצוות המרפאה!"
שלום רציתי לדעת אם אני מעונין לתבוע רופא שיניים ואני מעונין לצרף את חברת הביטוח שלו והרופא לא רוצה למסור פרטים על חברת הביטוח שלו או לא נותן פרטי כל חברות הביטוח שמבטחות אותו מה עושים? שאלה שניה- האם כדי שחברת הביטוח תעלה לרופא את הפרמיה חובה שיהיה פסד כנגד הרופא או מספיק שתובעים את הרופא? אשמח לדעת ממי שמבין בדיני ביטוח. תודה
שלום רב, לאחרונה נשלחתי לבצע בדיקה שהתקבלה לא תקינה. בזמן שהרופאה מתבוננת בתוצאות היא שואלת מדוע לא טיפלתי בבעיה לפני 7 שנים. מסתבר שביצעתי את אותה הבדיקה, שהגיעה לא תקינה, אך רופא המשפחה לא יצר עמי קשר. האם ישנה עילה לתביעה? או שמא האחריות מוטלת עלי?
פתח בחלון חדש
תשובת מומחה תגובה - אי יצירת קשר בגין בדיקה לא תקינה
שלום רב, תודה על פנייתך. ראשית, בפנייתך חסרים נתונים בכדי שנוכל לחוות דעתנו בשאלה האם קמה לך עילת תביעה בגין רשלנות רפואית או לא. ככלל, על מנת שתקום עילת תביעה בגין רשלנות רפואית יש להראות כי הרופא או הצוות הרפואי התרשל במהלך הטיפול בך, כלומר חרג מן הסטנדרט המקובל, וכי כתוצאה מרשלנות זו נגרם לך נזק צמית. בעניינך, ככל שלא עודכנת ע"י רופא המשפחה בגין הבעיה הרפואית ממנה סבלת ובמהלך השנים נגרם לך נזק כתוצאה מהעדר טיפול, , ייתכן ועשויה לקום לך עילת תביעה. נציין כי בהתאם לכללים שנקבעו בפסיקה חלה על הרופא המטפל חובה להתעדכן בתוצאות הבדיקות אליהן הפנה את המטופל. בפרט כאשר חוזרת תשובה חריגה או בלתי תקינה חלה על המערכת הרפואית חובה לאתר את המטופל ולהסביר לו את משמעות תוצאות הבדיקה וכיצד עליו לנהוג. ככל שלדעתך נגרם לך נזק משמעותי בשל האבחון המאוחר של הבעיה הרפואית המתוארת בפניה, הנך מוזמן/ת ליצור קשר עם עו"ד העוסק בתחום הרשלנות הרפואית. בברכה, עו"ד דורי כספי כספי סרור ושות', עו"ד יגאל אלון 98, תל אביב טל': 03-5628883 פקס: 03-5625445 מייל: mail@caspisror.co.il