דלג לתוכן
מה לעשות במקרה של עלייה בערכי קליום פוספאט
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 09/08/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

ביצעתי בדיקת דם ולפי התוצאה, מסתמנת חריגה של 5.4 ב-phosphorus. לפי הנתונים באתרכם, מדובר בחריגה משמעותית. אני אכן חשה בסימפטומים של חולשה, עייפות, חוסר מצב רוח וירידה בתפקוד הכללי. מה הטיפול הרצוי?

תשובה:
עלייה של קליום פוספאט בדרך כלל מצריכה המשך בירור. יש לבדוק את תפקודי הכליות. האם את משתמשת במשלשלים? אם כן, הפסיקי מייד. יש לבדוק גם את הורמון הפאראתירואיד (PTH) . גשי לרופא המטפל לקבלת הפניה לבדיקות נוספות. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר מיכאל קון ברטשניידר
ד"ר מיכאל קון ברטשניידר פסיכיאטריה
5
( 6 חוות דעת )
"ד"ר קון ברטשניידר הוא רופא חכם, רגיש, רב ידע ודייקן. מהרגע הראשון הרגשתי שאני בידיים מקצועיות ואנושיות. רופא נדיר"
ד"ר מאשה קרני
ד"ר מאשה קרני פסיכיאטריה
5
( 10 חוות דעת )
"דר קרני מקצועית מאוד, רגישה ונעימה, אנחנו מרוצים ממנה מאוד"
ד"ר שירית כזום בייזר
ד"ר שירית כזום בייזר קרדיולוגיה
5
( 6 חוות דעת )
"זה מתחיל עם מבע הפנים הנעים, המבט בעיניים, דאגה אמיתית, סבלנות ורוגע עם טיפה הומור- כל זה כבר מרפא! גישת רפואה שלא הכרנו! תודה מעומק הלב (תרתי משמע)."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו