דלג לתוכן
טיפול בבעית השתלבות השיניים העליונות והתחתונות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 09/09/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 28. כשהפה שלי סגור הלסת התחתונה שלי לא יושבת בדיוק על הלסת העליונה. שני הניבים העליונים שלי לא נוגעים בלסת התחתונה, ולפי מה שהבנתי מרופא השיניים שלי, כתוצא מכך הרבה לחץ עובר לשאר השיניים בפה, ולכן יש לי סוג של נסיגת חניכיים בשן שליד כל ניב עליון בצד הקרוב יוצר לצידי הפה. הרופא המליץ לי להשתמש בסד לילה להפחת הלחץ בזמן השינה. האם זה באמת משהו שאמור לעזור? מה טווח המחירים, בערך, של סד לילה?

תשובה:
זו אכן תופעה ידועה אשר נקראת אבפרקצייה (abfarction). סד לילה אכן יכול לעזור, וכן איזון סגרי. את העלויות עליך לברר במרפאות שיניים. בהצלחה ד"ר מיכאל אבא - רופא שיניים
רופאים בתחום
ד"ר לורין לויט רוזן
ד"ר לורין לויט רוזן יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהלת היחידה להריון בסיכון גבוה בהדסה הר הצופים
פרופ' יעקב לברון
פרופ' יעקב לברון יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 5 חוות דעת )
"הייתי לפני שנים אצל פרופ לברון, רופא משכמו ומעלה ובזכותו בגיל 47 ו 48 ילדתי את ילדי מביציות שלי. הפרופסור מקצועי, ישר אמין מאוד, איש ורופא מדהים. כל החויה בזכות פרופ לברון הייתה מעולה. אני מודה לו על טיפול מסור והכי טוב שהרפואה מכירה. עו"ד סיגלית ישעיהו"
ד"ר מאיר רוח
ד"ר מאיר רוח יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 44 חוות דעת )
"בכל ביקור אצל דוקטור מאיר רוח אני זוכה לקבל יחס מקצועי, רגיש מתוך דאגה ואחריות שמגלה בין אם לאותו עניין שהגעתי ובין אם ביחס לבדיקות נוספות שעשויות להיות משמעותיות עבורי"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו