דלג לתוכן
מדוע אין וסת בהריון?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 09/11/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

האם אישה בהריון שמתחילה לקחת גלולות למניעת הריון תקבל וסת? הרי הווסת בין הגלולות מדומה בלבד.

תשובה:
הווסת המופיעה בנשים הלוקחות גלולות נובעת מן הירידה ברמות ההורמונים בשבוע בו מפסיקים ליטול את הגלולות. כאשר אישה בהריון, רמות ההורמונים בגופה גבוהות מאוד, ולכן היא לא מקבלת מחזור, והיא ככל הנראה לא תקבל מחזור גם כאשר אם תיקח גלולות בזמן ההריון. אני לא ממליצה לנסות את זה. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר טל שחר-מלאך
ד"ר טל שחר-מלאך פסיכיאטריה
רופאה מומחית בפסיכיאטריה ופסיכוגריאטריה
 עדי בוסקילה
עדי בוסקילה שיאצו
4.9
( 12 חוות דעת )
"מהניסיון שלי בטיפולים עם עדי אני יכולה לומר שהוא מטפל עם קסם בידיים. הוא מאוד קשוב ורגיש, אכפתי ומעורר ביטחון ואמון. הוא עוזר לי מאוד בתהליך ההחלמה שלי, ממליצה מאוד!!"
ד"ר יהודה ווייל
ד"ר יהודה ווייל אורתופדיה
אורתופד כללי וילדים, רופא מנתח בבית חולים שערי צדק במסגרת פרטית וציבורית, מומחה בניתוחים לתיקון שברים בילדים וניתוחים לתיקון עיוותי גפיים והארכת גפיים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו