דלג לתוכן
תופעות לוואי של סטרואידים (1)
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/09/2007 תאריך עדכון: 08/01/2015
1 דקות קריאה
שאלה:

אני נוטלת כדורי פרדניזון פעמיים ביום עקב פריחה וגירוד בגוף. קמתי בבוקר וראיתי את פני נפוחות. הפסקתי את הכדורים. האם הנפיחות בפנים תרד?

תשובה:
התעגלות הפנים הינה אחת מתופעות הלוואי של נטילת פרדניזון. כמו בכל תרופה, ברגע שמרגישים תגובה לא נורמלית לתרופה או שינויים בתפקוד הגוף הרגיל לאחר נטילת התרופה - יש להפסיקה ולהתייעץ עם הרופא המטפל לגבי אפשרות המשך טיפול או לגבי טיפול חלופי. תוכלי לקרוא עוד על פרדניזון באינדקס התרופות של אינפומד. ד"ר גיל טאובר - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' שמחה מיזל
פרופ' שמחה מיזל קרדיולוגיה
5.0
( 46 חוות דעת )
"הכל לפי טעמי ומרוצה מהגישה אלי ,ואני מציע גם לחברים שלי עם אותם בעיות ללכת אליו"
פרופ' ערן ברזילי
פרופ' ערן ברזילי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 30 חוות דעת )
"פרופסור ערן ברזילי מלווה אותי הריון שני, תמיד ממליצה והולכת אחריו לכל מקום. רגיש מקצועי נעים ואכפתי"
ד"ר מרינה ארביטמן
ד"ר מרינה ארביטמן פסיכיאטריה
מנהלת ארצית של מחלקת אשפוז בית פסיכיאטרי בצבר רפואה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו