דלג לתוכן
פרוביוטיקה לטיפול בקנדידה בנרתיק
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/09/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

הרופאה הציעה לי לקחת פרביוטיק פמינה לטיפול בפטריה בנרתיק. רציתי לשאול האם בזמן הטיפול בתרופה זאת מותר לקיים יחסי מין? ומה המינון הנכון שצריך לקחת?

תשובה:
פרוביוטיק פמינה הוא למעשה מותג, זה סוג של תרופה המכילה חיידקים פרוביוטיים. חיידקים אלה ידידותיים לפלורה הטבעית של הווגינה, ועויינים למזהמים פתוגניים כמו קנדידה. אין כל מניעה לקיים יחסי מין בתקופה בה את נוטלת תרופה זו. המינון המומלץ הוא 2 כדורים ביום, אחד כל 12 שעות, במשך שלושת הימים הראשונים לטיפול, ולאחר מכן כדור אחד ביום, רצוי כחצי שעה לאחר ארוחה. כמו כן יש להרבות בשתיה בתקופה זו ובכלל. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר דוד אוריון
ד"ר דוד אוריון נוירולוגיה
4.9
( 18 חוות דעת )
"מיום הראשון שנכנסתי לדר אוריון הבנתי שנכנסתי לרופא שמבין ענין ושולט במה שיש לי וזה מקנה סופר ביטחון בזמן קצר פתר כל בעיה שצצה לי כל החברים שלי כבר יודעים מזה ד"ר אוריון"
פרופ' ארנון ברוידס
פרופ' ארנון ברוידס אלרגיה ואימונולוגיה
5
( 10 חוות דעת )
"רופא מקצועי ביותר כייף לשמוע אותו ומסביר מעולה"
 אפרת אירגאס
אפרת אירגאס רפואה משלימה
5
( 5 חוות דעת )
"הגעתי לאפרת עם הורמונליות גבוהה בהיריון שהתבטאו עם פצעים באזור הסנטר ולחצים וכעסים. אפרת הבינה לליבי, הזדהתה עם מצבי ונתנה לי להרגיש שכל מה שעובר עליי הוא בסדר ןהגיוני למצבי. ושיש דרך לטפל בזה- אפרת דאגה שארגיש בטוחה שיש פתרון למצבי ונתנה לי תחושת ביטחון בידע שלה ובצמחים שהמליצה לי עליהם. ממליצה בחום ! יחס אישי, אכפתי, מסור ומקצועי !! שזה דבר שחסר היום ..."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו