דלג לתוכן
יש לי בולימיה כבר כמעט שנה ולמרות שהלכנו לרופא והוא אמר לנו את זה, אמא
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/05/2004
1 דקות קריאה
שאלה:

יש לי בולימיה כבר כמעט שנה ולמרות שהלכנו לרופא והוא אמר לנו את זה, אמא שלי לא רוצה לעזור לי, היא לא חושבת שזה נכון בגלל שהשמנתי שלא הקאתי 4 פעמים ביום, או לפחות פעמיים, זה נורא מציק לי, וכבר שבוע אני לא אוכלת, ירדתי ארבע קילו, אבל כל פעם שאני מקיאה יש לי כאבים חזקים בתוך החזה והכול כואב, אין אף אחד במשפחה שלי שיעזור לי, ואני לא רוצה להיות אנורקסית .. אני פשוט כל כך פוחדת לאכול כי אני לא רוצה להקיא ... מה אני אמורה לעשות ? איזה נזק נעשה לגוף שלי אם בכלל ?

תשובה:
שלום נשמע שאבחנת נכון את בעייתך אנא קראי אודות הנזק בבולמיה כאן http://www.infomed.co.il/questions/q_010402_1.htm
רופאים בתחום
ד"ר בתיה יפה
ד"ר בתיה יפה כירורגיה פלסטית
מומחית לכירורגיה פלסטית
פרופ' ארנון ברוידס
פרופ' ארנון ברוידס אלרגיה ואימונולוגיה
5
( 10 חוות דעת )
"רופא מקצועי ביותר כייף לשמוע אותו ומסביר מעולה"
ד"ר קארין אריש
ד"ר קארין אריש רפואת כאב
מומחית להרדמה ורפואה לשיכוך כאב
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו