דלג לתוכן
האם יש צורך להחליף את הגלולה אורתו-ציקלן ?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/06/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני נוטלת גלולות למניעת הריון מזה כ-10 שנים. מזה כ-5 שנים גלולת אורתו-ציקלן. לאחרונה שמעתי כי בגלולה זו יש מינון גבוה של הורמונים יחסית לגלולות אחרות. האם מומלץ להפסיק \ להחליף את סוג הגלולה?

תשובה:
זו גלולה מצויינת, ואם את מסתדרת איתה 5 שנים, אני לא רואה שום סיבה להחליף עכשיו.
רופאים בתחום
ד"ר טליה דיקר כהן
ד"ר טליה דיקר כהן אנדוקרינולוגיה
אחראית מרפאת אנדוקרינולוגיית מושתלים במרכז הרפואי רבין
ד"ר מיכאל בנימין
ד"ר מיכאל בנימין פסיכיאטריה
5.0
( 20 חוות דעת )
"פעם ראשונה שאני פוגשת פסיכאטר שמטפל בצורה כזו רגישה לגמרי אשאר כל זמן שאצטרך בטיפול אלוף ומקצועי"
ד"ר שלמה דוידוביץ
ד"ר שלמה דוידוביץ נוירוכירורגיה
4.9
( 47 חוות דעת )
"ד״ר שלמה דוידוביץ לא מיהר לנתח. בדק שלח לזריקה אפידורלית תחת שיקוף ועוד וכשזה לא עזר ( 7 חודשים) נאות לנתח ואחרי שעתיים נסעתי הביתה אלא שבדיוק בשעה הזאת היתה הפגנה ובמקום להגיע אחרי שעתיים זה לקח 6 שעות אבל לא קשור ככלל לרופא"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו