דלג לתוכן
בעיית השמנה והיעדר מחזור
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/10/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 29 ובשנה האחרונה יש לי ריח רע מהנרתיק וגירוד. בנוסף לכך פתאום הפסיק לי המחזור, בהתחלה חודש כן חודש לא, אח"כ חצי שנה, ואז חודש אחד המחזור הופיע בצבע כהה מהרגיל. אני לא לוקחת גלולות ולא עברתי לידות. המשקל שלי פתאום עולה בלי שליטה, אני מתקרבת ל- 120 ואני מתביישת ללכת לרופא. איך אפשר להתגבר על הבעיות בלי רופאים?

תשובה:
את חייבת לעבור בירור לאי- סדירות וסתות והשמנה. אני ממליצה לך להתחיל בפרופיל הורמונלי, תפקודי בלוטת התריס ואולטרסאונד אגן. הריח הרע והגרד אינם קשורים לבעיה ונובעים ככל הנראה מזיהום כלשהו. לא תהיה מניעה מביקור אצל רופא נשים, לטיפול בזיהום ובירור.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' אמנון זיסמן
פרופ' אמנון זיסמן אורולוגיה
אורולוג מנתח, מנהל המחלקה האורולוגית במרכז רפואי שמיר (אסף הרופא)
פרופ' אדריאן אלנבוגן
פרופ' אדריאן אלנבוגן יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהל אקדמי ויועץ פריון
 מרפאת אייקו eyeco
מרפאת אייקו eyeco עיניים
4.9
( 155 חוות דעת )
"צוות מקצועי שטיפל ביעילות, ללא המתנה כלל וטיפל גם מול חברת הביטוח במהירות וביעילות תוך מתן הסברים בכל שלב. מומלץ בהחלט"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו