דלג לתוכן
האם אפשר לקחת אומגה 3 יחד עם נורמלול ?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/10/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 61, מקבלת נורמלול 25 ג' פעמיים ביום (חצי כדור כל פעם) עקב לחץ דם גבולי, בריאה באופן כללי ועוסקת בספורט. אני רוצה להתחיל לקחת אומגה 3. האם יש התנגשות בין הכדורים שאני לוקחת ובין האומגה 3 או שאין לי שום בעיה עם זה?

תשובה:
אין כל בעיה ליטול אומגה 3 עם נורמלול. תוכלי גם לספק לגופך אומגה 3 באמצעות תזונה עשירה בדגים ובשעועית.
רופאים בתחום
ד"ר טליה דיקר כהן
ד"ר טליה דיקר כהן אנדוקרינולוגיה
אחראית מרפאת אנדוקרינולוגיית מושתלים במרכז הרפואי רבין
ד"ר דני רוטמן
ד"ר דני רוטמן אורתופדיה
5
( 7 חוות דעת )
"הייתה חווית טיפול מאוד נעימה, היה מאוד מקצועי ונחמד, ממליץ לגמרי!"
ד"ר לי הונג פן
ד"ר לי הונג פן רפואה סינית
בעלת תואר M.D מסין ופרופסור לרפואה סינית מסורתית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו