דלג לתוכן
התחלת טיפול עם רואקוטן בקיץ
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/10/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

בני בן 16 ורוצה להתחיל טיפול ברואקוטן. אני מסרבת להתחיל בחודשי הקיץ ומחכה לסתיו בגלל חשיפה לשמש. האם מותר להתחיל בחודשי הקיץ?

תשובה:
טיפול ברואקוטן הוא טיפול ארוך טווח שנמשך בין שלושה חודשים לחצי שנה. אחת מהתוויות הנגד היא אכן חשיפה ממושכת לשמש, ויש להשתמש בכובע ובקרם הגנה עם מקדם הגנה גבוה במקרה שנחשפים. אני לא יכול לענות על השאלה אם כדאי להתחיל טיפול בקיץ או לא. כל אחד מכיר את עצמו ואת יכולות המשמעת העצמית שלו, ולפי זה הוא יכול להחליט. אם ממלאים את הוראות השימוש בתרופה, אין סיבה לא להתחיל את השימוש בה בחודשי הקיץ. לפרטים נוספים על התרופה את יכולה לקרוא עליה עוד באינדקס התרופות של אינפומד ולהשתמש במנגנון החיפוש של כדי לאתר תשובות נוספות שעוסקות בה. ד"ר גיל טאובר - אינפומד
רופאים בתחום
 קרן עקיבא - N.D נטורפתית
קרן עקיבא - N.D נטורפתית נטורופתיה
5
( 15 חוות דעת )
"הגעתי לקרן בעקבות כאבי בטן שלא פסקו , בפגישה עם קרן הותאם לי תפריט במיוחד בשבילי ובנוסף קיבלתי צמחי מרפא להקלה על כאבי הבטן קרן ליוותה אותי לאורך כל התהליך ועדכנה את התפריט בהתאם למצבי ממליץ בחום"
ד"ר מיכאל שושני
ד"ר מיכאל שושני רפואת שיניים
מומחה ברפואת שיניים לילדים ולנוער, רופא בכיר במחלקה לרפואת שיניים לילדים בהדסה עין כרם
ד"ר עלוית ענבל וולף
ד"ר עלוית ענבל וולף עיניים
4.9
( 9 חוות דעת )
"הגעתי לד"ר וולף בגלל בעיה רפואית שאני מתמודדת איתה זמן רב ולא אובחנה .דר וולף בעלת ידע רחב איבחנה את הבעיה ונתנה טיפול נכון.דר וולף מקצועית ומאוד סבלנית .תודה רבה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו