דלג לתוכן
נטילת כדורים להסדרת המחזור
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 23/10/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

נטלתי כדורי פרימולוט נור בהמלצת רופאת נשים בגלל איחור בקבלת מחזור לאחר סיום נטילת גלולות הרמונט. בינתיים עברו כבר חמישה ימים ועדיין לא קיבלתי מחזור. מתי אני אמורה לקבל? האם כדורים אלה מסדירים מחזור לא סדיר? האם מומלץ, בזמן הביוץ בחודש זה לנסות להיכנס להריון? עליי לציין שהמחזור הלא סדיר נמשך כשבעה חודשים, וזאת לאחר הפלה בשבוע ה- 11 שבה לא התפתח ,לצערי, העובר. האם יש קשר בין הדברים?

תשובה:
הכדורים אמורים להסדיר מחזור לא סדיר. לא מומלץ להיכנס להריון במהלך נטילתם. המחזור כבר היה אמור להופיע, גשי להיבדק.
רופאים בתחום
ד"ר פיליפ רוזינסקי
ד"ר פיליפ רוזינסקי אורתופדיה
5.0
( 40 חוות דעת )
"בנאדם מקסים שעזר לי מאוד לפני הניתוח ואחרי הניתוח שעשה לי הרגשתי בידים ממש טובות ושפשוט היה כיף"
ד"ר יניב יונאי
ד"ר יניב יונאי אורתופדיה
מומחה בכירורגיה אורתופדית פציעות ספורט וניתוחים ארתרוסקופיים, מנהל את תחום ברך/ספורט במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה.
ד"ר מאיסם שהאב
ד"ר מאיסם שהאב כירורגיה כלי דם
רופאה מומחית, בכירה בתחום מחלות כלי הדם במרכז רפואי מאיר
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו