דלג לתוכן
בעיות בשלב ההרפייה של הלב
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 29/10/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

בתוצאות בדיקת אקו לב שעברתי נכתב: תפקוד דיאסטולי: בתבנית זרימה מיטרלית גל A גבוה מגל E המעיד על הפרעה ברלקסציה של החדר השמאלי - דרגה 1. IVC לא מורחב. אבקש הסבר לקביעות אלה.

תשובה:
כידוע, הלב הוא שריר, וככזה הוא מתכווץ (בזמן הסיסטולה), ונרפה (בזמן הדיאסטולה). הפרעות ברלקסציה פירושן שלשריר הלב יש בעיה להיות רפוי מספיק בזמן שהוא מתמלא בדם. מכיוון שמדובר בדרגה 1, הממצא אינו מדאיג. IVC הוא הווריד הנבוב, והוא אינו מורחב. בכל מקרה יש לחזור אל הקרדיולוג המפנה עם תוצאות הבדיקה. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר ג'רמי מולד
ד"ר ג'רמי מולד נוירולוגיה
5
( 16 חוות דעת )
"מקצועית ואנושית"
ד"ר שלמה כהן
ד"ר שלמה כהן כירופרקטיקה
כרופא כירופרקט אני מעניק לכם כירופרקטיקה עדינה-טיפול הכי יעיל לפריצות דיסק ומפרקים אחרים בגוף
ד"ר קרן גבע
ד"ר קרן גבע נוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד
מומחית בנוירולוגית ילדים והתפתחות הילד, מנהלת את היחידה לנוירולוגית ילדים בבית החולים מאיר, כפר-סבא
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו