דלג לתוכן
על מחזור מתארך עם נטילת גלולות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 31/10/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

חזרתי ליטול גלולות למניעת הריון - הרמונט, לאחר הפסקה של חצי שנה. לקחתי את הגלולה הראשונה ביום הראשון של המחזור. המחזור שלי בד"כ נמשך שבוע אבל משום מה המחזור הזה נמשך מעבר לכך (נכון להיום 9 ימים). האם זה הגיוני שהוא מתארך?

תשובה:
המחזור שאת מתארת אינו מחזור ביוצי.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר דור גולומב
ד"ר דור גולומב אורולוגיה
4.9
( 14 חוות דעת )
"הרגשתי שאני בידיים מקצועיות עם קשב והבנה לבעיה."
פרופ' אנה לכוביצקי
פרופ' אנה לכוביצקי עור ומין
5
( 3 חוות דעת )
"פרפ אנה לכוביצקי היא אדם מדהים טובת לב רגישה מיקצוענית ומיד חותרת למגע לטיפול בעיקר היא מיקצוענית שבוחנת את כול הבעיות שיש ומיד מוצאת פיתרונות רפואיים הכי טובים שיש אכפת לה מלאה רגש וברצון לעזור דיברה מידית עם הרופאים שלי שלא יתנגשו דברים אין לי מילים היא הכי מיקצוענית שפגשתי תודה רבה הייתי בחושך עכשיו בזכותה אני בריא❤️🇮🇱👑"
ד"ר אלכסנדר אדלמן
ד"ר אלכסנדר אדלמן אורתופדיה
אורתופד מנתח מומחה -מומחה להחלפות מפרקים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו