דלג לתוכן
עד איזה שבוע אמור להופיע דופק של העובר?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/05/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

בשבוע 5 ויומיים היתי בבדיקה גינקולוגית בה לא ראו את הדופק, רק שק עוברי. למחרת היה לי דימום קל. פניתי שוב לרופא שאמר לי לנוח. לאחר יום הדימום פסק. שאלתי היא: האם הדימום יכול להיות תוצאה של הבדיקה? האם זה תקין שאיו עדיין דופק? כמו-כן, יש לפעמים כאבים חלשים בבטן תחתונה. האם זה תקין?

תשובה:
דופק יכול להופיע עד שבוע 7 באולטרסאונד בטני. הדימום יכול לנבוע מהבדיקה. בצעי אולטרסאונד חוזר בעוד שבוע על מנת לוודא את תקינות ההריון.
רופאים בתחום
ד"ר שלומית כהן
ד"ר שלומית כהן פסיכיאטריה
מומחית בפסיכיאטריה מבוגרים, בעלת ותק של כ-20 שנות ניסיון. מקבלת מטופלים באופן פרטי כולל החזרים למבוטחי ביטוחים פרטיים בלבד
ד"ר יריב שטבהולץ
ד"ר יריב שטבהולץ הסרת צלקות אקנה בלייזר
4.9
( 48 חוות דעת )
"אני מרוצה מאוד מהטיפול. שיפר לי דרסטית את איכות החיים."
ד"ר קונסטנטין קגסוב
ד"ר קונסטנטין קגסוב אורתופדיה
אורתופד, מומחה בתחומי כף הרגל והקרסול, לקוחות כללית מושלם ולקוחות פרטיים בלבד
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו